Köpvillkor
  • Paketpriser gäller endast vid förskottsbetalning.
  • Förköpta paket gäller i 1 år från betalningstillfället.
  • Är du under 18 år måste målsman underteckna ett godkännande för att du ska kunna köpa tjänster av oss.
  • Alla priser är inklusive moms.
  • Vid avbokning eller ombokning av körlektion ska det ske senast kl 13.00 vardagen innan körtillfället. Vid sen avbokning debiteras fullt pris för den beställda körlektionen.
Betalning

Betalning sker i förskott med kort, Swish eller via faktura.

Vi tar inte emot kontanter.

Delbetalning

Vi erbjuder dig räntefri delbetalning genom Wasa Kredit. Du kan betala dina körlektionspaket räntefritt under en viss tid. Detta ger dig möjlighet att inte behöva betala stora summor på en gång. Du kan välja mellan 3, 6, 12 eller 24 månaders räntefri delbetalning.

Återbetalningsvillkor

Har kunden börjat utnyttja sitt paket så finns det ingen möjlighet att återbetala, endast om kunden tar  körkort får man tillbaka det resterande kör lektioner.

Kursbokning

Betalning sker i förskott med Swish. Kursavgiften måste vara inbetald senast 24 timmar från bokningstillfället för att bokningen ska slutföras.

Avbokning

Avbokning kan göras över telefon eller i receptionen senast 24 timmar innan kursstart.

Vi Följer GDPR Och Skyddar Dina Personuppgifter

Som du säkert hört talas om infördes den nya dataskyddsförordningen GDPR den 25 maj 2018. Nu både förtydligar och förstärker vi skyddet för dina personuppgifter.

GDPR påverkar i stort sett alla som använder digitala tjänster, eller som helt enkelt är registrerade som kunder hos olika företag. Säkert har du själv redan märkt att texter om nya regler för personuppgifter dyker upp i inkorgen, på webbplatser och i sociala medier.

Översyn Av Medlemsregister

Som en följd av GDPR kommer vi att införa mer systematiska rensningsrutiner för användarkonton, så att konton som inte längre är aktiva och personuppgifter som inte längre behövs rensas bort efter en tid.

Om du haft ett konto som nu är inaktivt på solnatrafikskola.nu, kommer alltså inte dina uppgifter att ligga kvar i vårt register mer än en begränsad tid efteråt.

Sparar Bara Det Som Behövs

I linje med den nya dataskyddsförordningen lagrar vi bara de personuppgifter som är nödvändiga för att vi ska kunna ta hand om våra kunder och användare av digitala produkter på bästa sätt.